Friday, 2 August 2013
ထား၀ယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္း တစ္ေနရာအား ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ေမလအတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ၿဖိဳးဇင္)
ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္ စီမံကိန္းတြင္ အဓိက ျမႇဳပ္ႏႇံသူအျဖစ္
လုပ္ကိုင္ဖူးသည့္ အီတာလ်ံ-ထိုင္း ကုမၸဏီမႇာ စီမံကိန္းမႇ ႏုတ္ထြက္ျခင္း
မရႇိေသးဘဲ အဆိုပါ စီမံကိန္းအား အဓိကခ်ဳပ္ကိုင္မည့္ ျမန္မာႏုိင္ငံႏႇင့္
ထိုင္းႏိုင္ငံအၾကား ေရးထိုးမည့္ မူေဘာင္ သေဘာတူ စာခ်ဳပ္ အသက္၀င္ခ်ိန္မႇသာ
အၿပီးသတ္ ႏုတ္ထြက္ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္ႏႇင့္ ဆက္စပ္
စီမံကိန္းမ်ား အေကာင္အထည္ေဖာ္ေရး လုပ္ငန္းေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ျဖစ္သူ အလုပ္သမား
အလုပ္အကိုင္ႏႇင့္ လူမႈဖူလံုေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီး ဦးေအးျမင့္က
ေျပာၾကားသည္။
၂၀၀၈ ခုႏႇစ္မႇ စတင္ခဲ့သည့္ ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္ စီမံကိန္းမႇာ
လက္ရႇိကာလအထိ စီမံကိန္းမ်ား လိုအပ္သည့္ အတိုင္းအတာ တစ္ခုအထိ
လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ျခင္း မရႇိသည့္အျပင္ စီမံကိန္းအား ဦးေဆာင္လုပ္ခဲ့ သည့္
ထိုင္းႏုိင္ငံ အေျခစိုက္ အီတာလ်ံ-ထိုင္း ကုမၸဏီမႇ ေငြစိုက္ထုတ္ႏိုင္မႈ
အခက္အခဲေၾကာင့္ ႏုတ္ ထြက္ သည့္ အေနအထားမ်ားႏႇင့္ ရင္ဆုိင္ခဲ့ရကာ စီမံကိန္း
ေအာင္ျမင္ေရးအတြက္ လိုအပ္သည့္ လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္ ပင္မကုမၸဏီ
ျဖစ္သည့္ Special Purpose Vehicle-1 အား ႏႇစ္ႏုိင္ငံ ပူးတြဲတည္ေထာင္၍
ကုမၸဏီ မႇတ္ပံုတင္မႈကို ထိုင္းႏုိင္ငံတြင္ တည္ေထာင္ မႇတ္ပံုတင္ခဲ့သျဖင့္
ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္အား ထိုင္းႏုိင္ငံမႇ အလံုးစံု ခ်ဳပ္ကိုင္မည္ဟု
ျပည္သူမ်ား စိုးရိမ္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ စီမံကိန္း အား
ျမန္မာႏိုင္ငံမႇသာ ခ်ဳပ္ကိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္ႏႇင့္ ဆက္စပ္စီမံကိန္းမ်ား ေအာင္ျမင္ေရးအတြက္
ထိုင္းႏိုင္ငံႏႇင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အၾကား ရႇယ္ယာရႇင္မ်ား သေဘာတူစာခ်ဳပ္၊
သင္းဖြဲ႕စည္းမ်ဥ္းႏႇင့္ မူေဘာင္သေဘာတူ စာခ်ဳပ္မ်ားအား လက္မႇတ္ေရးထိုးရန္
စီစဥ္မည္ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ ႏိုင္ငံျခား ဆက္ဆံေရး ဦးစီးဌာနႏႇင့္
ထိုင္းႏုိင္ငံဘက္မႇ အိမ္နီးခ်င္း ႏိုင္ငံမ်ားႏႇင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရး
ေအဂ်င္စီမႇ တာ၀န္ယူ လုပ္ေဆာင္မည္ ျဖစ္သည္။
ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္ စီမံကိန္းတြင္ အီတာလ်ံ-ထိုင္း ကုမၸဏီ၏
လုပ္ငန္းလုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ရပ္ဆိုင္းေနေသာ္လည္း လက္ရႇိတြင္ စီမံကိန္းမ်ား
အေကာင္အထည္ေပၚရန္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည့္ လုပ္ငန္း စဥ္မ်ား အတြက္ အဆုိပါ
စီမံကိန္းအား အစား၀င္သူ ႏုိင္ငံတကာ ကုမၸဏီအေနျဖင့္ အီတာလ်ံ-ထိုင္း ကုမၸဏီ
ကုန္က်ခဲ့သည့္ ျမႇဳပ္ႏႇံေငြမ်ားကို အီတာလ်ံ- ထိုင္းကုမၸဏီအား ျပန္လည္
ေပးအပ္ရ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထား၀ယ္အထူး စီးပြားေရးဇုန္ ဥပေဒႏႇင့္
လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ား ညႇိႏႈိင္းေရးဆြဲေရး ဆပ္ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ျဖစ္သူ
ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ ဗဟိုဘဏ္ ဒုဥကၠ႒ ဦးဆက္ေအာင္က ဆိုသည္။
''အီတာလ်ံ-ထိုင္း ကုမၸဏီ လုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ထိုင္းနဲ႔ျမန္မာ ဆက္သြယ္မယ့္
ေျမသားလမ္းက ကားႀကီးေတြ အျမန္ေမာင္းလို႔ရေအာင္ ေကာင္းပါတယ္။ ဒီလမ္းမႇာ
ဆက္ၿပီးျမႇဳပ္ႏႇံမယ့္ အေကာင္အထည္ ဆက္ေဖာ္မယ့္ ကုမၸဏီအေနနဲ႕ အီတာလ်ံ-ထိုင္း
ကုန္က်ခဲ့တဲ့ ေငြေတြကို ျပန္ေပးရမႇာပါ'' ဟု ဦးဆက္ေအာင္ က ေျပာၾကား သည္။
Eleven Media Group မွကူးယူမွ်ေဝသည္။
Saturday, August 3, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment